سه‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۵

4637 عكس در دبيرخانه جشنواره ملی عكس ثبت شد

سومین جشنواره ملی عکس ایران

در حالي كه مهلت ثبت نام در دومين جشنواره ملي عكس ايران با موضوع طبيعت زيباي ايران رو به اتمام است، بيش از 500 عكاس با 4637 قطعه عكس از زيبايی‌های ايران از جشنواره استقبال كردند.

به گزارش سینماپرس، دبيرخانه جشنواره ملي عكس ايران با اعلام  اين خبر گفت: در نخستين دوره جشنواره شاهد دريافت ۳۳۹۶ عكس و در دومين دوره برگزاري، ۳۶۷۷ عكس را با رشد ده درصدي دریافت کردیم.

 

در سومين دوره برگزاري جشنواره ملي عكس ايران در حالي كه هنوز دو روز به پايان ثبت نام اينترنتي جشنواره باقي است ۴۶۳۷ عكس به دبيرخانه واصل گشته است.

 

همچنین در ادامه دبیردبير جشنواره عکس ملی گفت: به خاطر استقبال و حمايت از عكاسان كشورمان اين دوره نيز عكس هايي كه توسط هيئت محترم انتخاب و داوري جهت شركت در جشنواره برگزيده شوند در ابعاد ۷۰*۱۰۰ و به شكلي ويژه چاپ خواهد شد و كتاب فاخر نمايشگاه نيز در ابعاد بزرگ منتشر و توزيع مي شود.

 

ميرزاخاني در ادامه افزود: عكسهاي ارائه شده به نمايشگاه براي ۱۴ روز در  موسسه فرهنگي و هنري صبا به نمايش در خواهد آمد.

 

دبير جشنواره ملي عكس ايران در پايان گفت: روز شنبه ۱۴ دي ماه همزمان با روز دوم ماه  ربيع الاول مراسم افتتاح و معرفي برگزيدگان جشنواره انجام مي شود و طبيعت زيباي ايران براي ۱۴ روز در گالري خيال شرقي موسسه فرهنگي و هنري صبا به نمايش گذاشته مي شوند.

 

قابل ذكر است ثبت نام در جشنواره تا پايان روز چهارشنبه هشتم آبان ماه از طريق سايت انجمن به نشاني اینجا امكان پذير است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.